A inceput un nou an si toata lumea isi face planuri. Ca de obicei, in fiecare an, ne luam inspiratie de la alti bloggeri calatori, care au mereu idei interesante si vin cu recomandari potrivite pentru familii.

Haideti sa vedem ce planuiesc pentru 2024!

Planuri de la Travelista

Dupa un 2023 cu libertate si fara de pandemie, avem asteptari chiar si mai mari de la 2024. Speram la Schengen aerian din martie, si vrem sa profitam din plin de aceasta chiar si mai noua libertate pentru romani, cu multe excursii de weekend si fara de control vamal in Europa. Pentru prima jumatate a anului am planificat deja cateva excursii, sperand intr-o perioada linstita pentru calatori. Am vrea sa revenim prin America Centrala, sa ducem copiii pentru prima data in SUA si sa mai descoperim cateva locuri (si tari) de prin Asia. Nu am apucat inca sa ne facem planuri pentru vara, dar cu siguranta vrem din nou in Grecia, dar si o incursiune mai indepartata, poate in exotica Africa or friguroasa Canada.

Cat despre restul anului 2024, inca ne cristalizam dorintele si planurile, dar cu siguranta de abia asteptam aventurile ce ne vor rasari in cale.

Nu uitam nici de proiectul nostru de suflet, in grupul Family Travel Bubble! Avem deja organizata o excursie Ladies-only, alaturi de agentia Familia Hai Hui, si inca la nivel de plan avem si alte multe idei de destinatii fabuloase!

Planuri de la On My Way

Dupa cum arata planurile noastre pe 2024 se pare ca va fi un an cu experiente foarte diverse. Nu numai ca vom calatori in destinatii variate, dar si in moduri diferite.

Cele mai multe calatorii vor fi in trei. Ne propunem sa petrecem mai multe weekenduri pe langa casa, in Elvetia, sa ne bucuram de cateva partii de schi, trasee montane pe timp de vara si peisaje spectaculoase. Vom profita de weekendurile prelungite din prima jumatate a anului pentru a da o fuga la vreo doua parcuri de distractii (Portaventura si Legoland Germania), iar in vacanta de vara vom ajunge in Brazilia.

In iulie vom insoti un grup de familii in Zanzibar, excursie marca Family Travel Bubble si Familia Hai Hui. Oferta este acum la copt, o lansam in curand. Mi-as dori sa mai organizam inca o astfel de vacanta in toamna si am cateva destinatii in minte.

Nu am exclus din program nici escapadele in doi. Fugim cateva zile in Jamaica prin primavara si la un safari prin cateva tari africane in August.

Inca nu am decis pe unde vom ajunge in ultima parte a anului, dar prevar ca 2024 se va termina cu o saptamana la ski, dupa care ne vom pregati sa il intampinam pe 2025 pe vreo plaja.

Planuri de la Momadica

Noi am inceput anul in forta, cu o luna intreaga in care descoperim Argentina. Va salutam de aici, surprinsi si incantati de cate lucruri minunate are aceasta tara de oferit. Am luat la pas Buenos Aires, regiunea Mendoza, Jujuy si acum suntem in Salta si urmeaza sa ne imprietenim cu inca doua zone pana sa ne intoarcem acasa.

La intoarcerea in tara visam la o destinatie cu zapada si multa natura; ne e tare doar de joaca cu bulgari si de cateva zile pe partie.

Urmeaza un sezon nou de cazari interesante pentru familii prin Romania, dupa care abia asteptam vacanta de Paste pentru a pleca in Malaysia alaturi  de un grup de familii.

Pentru vara planuim un nou road trip. Inca ne gandim daca destinatia va fi Europa, cu o parte de road trip spre plaje si inca una spre nord, sau daca schimbam continentul pentru un road trip mai atipic.

Avem in gand pe termen mediu si sa ne extindem flota cu o rulota, insa vom vedea daca acesta e anul ei norocos.

Pentru cea de-a doua parte a anului nu avem inca planuri, dar ne-ar placea sa revizitam Dolomitii toamna si sa organizam o noua calatorie cu un grup de familii, intr-o destinatie exotica.

In plus, suntem cu ochii in mod special pe tarile nordice anul acesta, pentru ca Soarele este la apogeul ciclului sau de 11 ani (maximul solar), in care activitatea solara este cea mai intensa. 2024 se anunta a fi un an grozav  de vanat aurora boreala.

Va dorim calatorii minunate tuturor!

Planuri de calatorie de la Double Fun with Twins

In 2023 am fost calatori cu norma intreaga pana in septembrie cand au inceput baietii scoala. Asa ca planul pe 2024 era sa o lasam mai moale cu calatoriile. Nu cred ca ne iese 🙂 ! Am inceput anul in vizita la prieteni dragi, in Dublin, Irlanda. Iar pentru vacanta din februarie avem deja rezervata o saptamana  de snowboarding in Sierra Nevada, Spania. Pentru ca locuim in sudul Spaniei, vom petrece majoritatea weekendurilor explorand Andalusia. Si mai avem in plan o vizita la vecini, in Maroc, de 1 Mai. Vacanta de vara o vom imparti intre sejurul la bunici (in Sighisoara) si excursii cu masina prin Romania si prin alte cateva tari din Europa. Iar pe final de an ne dorim tare mult sa ajungem in Laponia, la Mos Craciun. Marc si Eric implinesc deja 7 ani anul acesta si am vrea sa profitam cat se mai poate de magia “calatoriei cu Expressul Polar”

Planuri de la The Happy Kid

Spre deosebire de alti ani, am intrat in 2024 cu planuri de calatorie deja finalizate pentru prima jumatate a anului.

Vom incepe la ski in Austria, unde am fost si anul trecut, ca sa aprofundeze Eric lectiile cu acelasi instructor. Apoi la final de februarie / inceput de martie, de ziua lui Eric, dar si de ziua mea, ne rasfatam cu o vacanta in Seychelles pentru care am luat biletele de avion de mai bine de jumatate de an.

In continuare avem 3 excursii de grup marca Family Travel Bubble, organizate in colaborare cu Familia Hai Hui: ladies-only in Sicilia in aprilie, Krabi in vacanta scolara de Paste si Barcelona & Portaventura in weekendul de 1 iunie.

Pentru restul anului avem cam multe idei…Eric vrea la Disneyland si la Harry Potter Studios in Londra, Andrei isi doreste o vacanta in SUA, in vreme ce eu as vrea sa revenim in Bali sau Sri Lanka alaturi de un grup de familii cu copii. Ideal ar fi sa ajungem si la un safari undeva in Africa, dar nu stiu cum sa facem sa ne ajunga timpul pentru toate!

Planuri de la Parinti Calatori

La inceput de an privim inevitabil spre lunile ce ni se astern in fata, spre vacantele si zilele libere disponibile si incercam sa ne facem planuri, macar in linii mari. Momentan, insa, nu am conturat niciun plan de anvergura pentru 2024, ci doar cateva plecari punctuale in primele luni ale noului an.

Asa, la final de ianuarie vom trage o fuga la Londra, in Marea Britanie, sa ne intalnim cu o gasca de prieteni vechi, imediat ce incepe luna februarie ajungem putin in Colmar, in Franta, iar vacanta de ski din februarie vrem sa o petrecem in Tunisia (nu prea sunt fani schi la noi in familie, asa ca schimbam putin clima).

Nu lasam deoparte nici excursiile de grup, organizate sub umbrela Family Travel Bubble, alaturi de Familia Hai Hui: in luna martie plecam intr-un city break “ladies only” in Sicilia, frumoasa insula a Italiei, iar la final de an scolar, chiar de Rusalii, mergem cu un grup de familii cu copii sa ne distram impreuna la Legoland, in oraselul Billund din Danemarca.

Pentru perioada verii inca nu ne-am facut planuri, dar speram sa putem face un “island hopping” in Caraibe, iar toamna poate ne va gasi in Tenerife, cine stie?

Hai, sa incepem anul cu bine si usor-usor se vor aseza si planurile restante pentru restul anului!

Planuri de la Picioruse Calatoare

Cred ca 2023 a fost anul nostru cu cele mai putine calatorii de pana acum. Ne-am plimbat prin tara, dar nu atat de mult pe cat ne doream, asa ca ne punem toata speranta ca in 2024 sa fim sanatosi si sa ne plimbam cat pentru 2 ani. Momentan stim doar ca o sa incepem anul cu o excursie la care visam de multa vreme, marca Family Travel Bubble si Familia Hai Hui, in Zanzibar. In aprilie, in vacanta de Paste, urmeaza o alta aventura minunata, si anume Gardaland, unde vom insoti un grup de familii cu copii. Pentru vara inca nu avem nimic stabilit, dar ne gandeam la Grecia sau Croatia, iar vacanta de toamna speram sa ne prinda in Spania. Pe lista de anul acesta este si Laponia, un alt loc in care ne dorim de foarte mult timp sa ajungem. Ne auzim la sfarsitul anului sa povestim despre toate aceste locatii minunate!

Planuri de calatorie de la …noi

Anul acesta, spre deosebire de alti ani, ne-am asezat si am pus la punct planuri chiar pentru intreg anul. Am remarcat ca avem tendinta sa lasam totul pe ultima suta de metri, ceea ce inseamna ca fie optiunile dispar, fie ca sunt foarte scumpe, si, deci, ori ajungem unde nu vrem, ori platim mai mult decat e cazul. Asa ca am facut lista locurilor pe care vrem sa le vizitam, am facut bugetul, le-am potrivit si avem un plan! Sa vedem daca o sa il si urmam, dar macar premisele sunt bune 🙂 .

Incepem cu o vacanta la ski, in februarie, si, de data aceasta, am ales Bansko. Am gasit o oferta foarte foarte buna cand am inceput cautarile, prin septembrie si, pur si simplu nu am putut sa o ratam. Planuim sa il punem din nou pe Tudor pe schiuri si sa vedem cum se descurca. In vacanta de Paste avem pe lista Azerbaidjan. Avem niste prieteni acolo si de abia asteptam sa ii vizitam.

De 1 iunie mergem in primul nostru grup organizat pe anul acesta, la Europa Park, impreuna cu Familia Hai Hui si Family Travel Bubble.

In vara continuam cu un sejur relaxant in Creta. Nu am mai fost de mult timp intr-un sejur la un hotel, cu toate mesele incluse, insa anul acesta am decis sa o facem, mai ales ca merg acolo si prietenele Sofiei si e o super idee sa facem gasca gata de distractie. De altfel, ne doream sa ajungem in Creta de mult timp, iar eu de abia astept sa vizitez Heraklion si Knossos – civilizatia minoica este ceva ce nu poate fi ratat! Apoi planuim o vacanta in Portugalia, cu mult surf in zona Algarve si cateva weekenduri la Marea Neagra.

In octombrie cel mai probabil vom ajunge in Dubai sau Abu Dhabi impreuna cu un grup de familii calatoare, iar anul nou ne va gasi, speram noi, in insulele Azore, despre care am auzit numai de bine!

Voi ce planuri avetoi?

Iti plac povestile noastre? Urmareste-ne!